You put your arms around me
And I believe that it's easier for you to let me go
You put your arms around me and I'm home

Arms/ Christina Perri 🎵


پ.ن: 2 سال پیش وقتی که AGT رو نگاه میکردم یکی از قشنگ ترین اجراها و برای من از دلنشین ترین شرکت کننده ها Evie Clair بود که پدرش یک سال بود سرطان داشت و توی اولین اجراش این آهنگ رو برای پدرش خوند و گفت که این آهنگ رو انتخاب کرده چون وقتی پدرش حالش بده میره توی اتاقش و این آهنگ رو براش میخونه تا حالش بهتر بشه.

و من توی تمام اجراهاش احساساتی شدم و باهاش گریه کردم تا اینکه زمان اجرای آخرش توی فاینال مسابقه گفت پدرش همون هفته فوت کرده. به نظرم خیلی شجاعت و قوی بودن لازم بود که تونست باز هم بیاد و اجرا کنه اما از اون به بعد من هر بار که این آهنگ رو میشنوم بدون استثنا یاد دختری میوفتادم که پدرش رو از دست داده و تعبیر من از home توی آهنگ پدر بود.

امروز شدیدا یادش افتادم و رفتم دوباره اجراش رو نگاه کردم.

لینک اولین اجراش و لینک آخرین اجراش